sty 20 2009

niemozliwe


Komentarze: 0

WASZYNGTON - US Airways Jet że dokonał dramatycznego lądowania awaryjnego w Nowym Jorku Hudson River w zeszłym tygodniu doświadczonych silnika sprężarki awarii dwa dni wcześniej, zgodnie z National meteo new york Transportation Safety Board.

Rzecznik NTSB Peter Knudson poniedziałek powiedział, że zarząd zbadania Airbus 320 utrzymania zapisów show "nie było wpisu w samolocie utrzymania dziennik wskazuje, że kompresora stoisko miała miejsce w dniu 13 stycznia." Sprężarki lub wentylatora, zwraca powietrza do silnika.

Powiedział lotu miał różne pilotażowe w tym dniu, a zarząd planuje wywiadzie, że pilot dowiedzieć się więcej o tym incydencie.

NTSB badaczy tej pory nie odkryte "wszelkie nieprawidłowości lub usterek w locie 1549 od momentu opuścił bramę lotniska LaGuardia na styczeń 15 do punktu pilot zgłaszane ptak strajku i utrata mocy silnika," Knudson powiedział. Pilot Chesley "Sully" Sullenberger mógł schodzenia na samolot do lądowania awaryjnego rzeki i nie było ofiar śmiertelnych.

CNN zgłaszane poniedziałek, pioggia że pasażerowie lotu 1549, które opuściły LaGuardia Airport na styczeń 13 zgłoszonych rozprawy głośne bangs następnie ogłoszenie z pilota, że samolot został albo powrót do LaGuardia lub jadących do próby ziemi. Były różne rachunki pilota oświadczenia.

Jednak pasażerowie, że krótko później sytuacja się powrócić do normalnego i kontynuował lot do Charlotte, NC, CNN zgłaszane. It's Not Unusual do kontynuowania lotu do jego miejsca po kompresora stoisko jeżeli silnik powróci do normalnego funkcjonowania.

CNN cytowany dwóch pasażerów climatempo wypowiadając bangs pochodziło z prawej strony samolotu.

Sonda do awarii lądowania podejmie roku, powiedział Robert Benzon, starszy NTSB badacza, podczas gdy sama incydentu "będzie badany przez dziesięciolecia". Powiedział, wnioski wyciągnięte z udanego lądowania na Hudson River mogłoby poprawić bezpieczeństwo lotnicze.

"W taki sposób, myślę, że istnieje potencjał dużo dobrego wyjdzie z niego długoterminowe dobry", powiedział.

US Airways wysłał 5000 dolarów kontroli do każdego z 150 pasażerów w celu rekompensaty za utratę bagażu i innych rzeczy.

W Airliner był w New Jersey ratunek stoczni poniedziałek.

"Byłem zaskoczony, w jaki sposób nienaruszony samolotu było," powiedział James Marchioni, kierownik w Tygodnie morskiego w Jersey City, NJ "Było trochę dołu paneli, które zostały uszkodzone. Other than that, wyglądała całkiem nieźle."

Marchioni powiedział previsioni meteo abruzzo NTSB szacuje, jaki byłby potrzebny "tydzień lub dwa" demontować płaszczyzny części tak może być dostarczany do niejawne lokalizacji bliższej analizie.

Poszukiwania samolotu brakuje lewego silnika zostało zawieszone do czasu, ponieważ lód floes wtorek w rzece się to zbyt niebezpieczne, aby zawiesić nurków lub specjalnych urządzeń sonarowych w wodzie.

Prezes-elekt poniedziałek Barack Obama powiedział, że mówił z Sullenberger, który powiedział mu, "Ja i moja załoga byliśmy tylko nasz sposób pracy."

"I to mi myśleć, jeśli nie wszyscy ich pracy - niezależnie od tego zadania był - jak również pilota zrobił jego pracy, we'd się w dość tempo dobrej kondycji," powiedział Obama. Sullenberger, jego załogi i jego rodzina zostali zaproszeni przez Obama do udziału w inauguracji wtorek.

Pięciu członków załogi, w tym trzy uczestnicy lotu zostało oblężone wywiadów dla mediów. Załoga i lotnicze zwolnione odrębnych oświadczeń poniedziałek pisma do prywatności.

Załoga powiedziała, że "chcą oferować swoje szczere podziękowania i uznanie dla przeważającego poparcia, pochwał i dobrze chce, jakie otrzymali od publiczności na całym świecie od wydarzeń w ostatni czwartek."
meteo neve
Powiedzieli oni są chętni do rozmów medialnych ", gdy czas ma rację."

US Airways powiedział, że "niezwykle dumni zawodowe załogi lotu 1549, ale powiedział, że liderzy Unii i będzie" czy mediów wywiady są odpowiednie. " Załoga nie mówić bollettino z NTSB.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz